Chicago, Indianen en BusFIT - Reisverslagen van Saskia van der Valk - WaarBenJij.nu Chicago, Indianen en BusFIT - Reisverslagen van Saskia van der Valk - WaarBenJij.nu
Chicago, Indianen en BusFIT

Samen met mijn man Danny gaan we 2 dagen naar Chicago. We hebben daar een gesprek met de grootste busvervoerder CTA in Chicago en probeer ze enthousiast te krijgen voor BusFIT.
In Chicago zullen we nog een grote boekenwinkel bezoeken en kijken of er interesse is in DeskFIT in het Engels.
Vrijdag 6 maart rijden we naar Rapid River waar we bij de Ogipwa stam een ceremonie zullen bijwonen ter nagedachtenis van Robert Pino. de beste vriend van Danny die vorig jaar plotseling op 5 maart is overleden. Bij deze stam is Robert vele keren geweest met trainingen voor zakenmensen uit Nederland.
Maandag 9 maart vliegen we weer terug.
We hebben er veel in in!

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2015

De fireceremonie

09 Maart 2015

Afspraak bij CTA

05 Maart 2015

Chicago

28 Februari 2015

Voorbereidingen
Saskia

In mijn leven zijn er 3 passies: Bewegen, muziek en mensen Graag breng ik mensen aan het bewegen met muziek erbij als ondersteuning en om het leuker te maken. Lesgeven, leren van en aan mensen en plezier maken zijn de drijfveren waarmee ik mijn bewegingsprogramma's ontwikkel. Reizen brengen me op plekken en bij mensen die me inspireren om nieuwe oefeningen te ontwikkelen, maar ook om mijn oefeningen verder te brengen dan de mensen waar ik nu mee werk. Het combineren van mijn nieuwsgierigheid naar andere culturen en gebruiken, het zien van bijzondere bezienswaardigheden, maar ook het omgaan met locals die me toelaten in hun dagelijkse (bewegings) wereld zijn de mooiste ervaringen die mijn leven en daarna mijn lessen weer kleuren. Elke reis zal altijd een doel hebben mensen te ontmoeten die iets hebben met bewegen of die ik kan inspireren mijn oefeningen te gebruiken. Ik vertrouw erop en weet dat er altijd mooie dingen gebeuren. Met dit dagboek hoop ik dat ik de lezers mee kan nemen in deze "beweeg"reizen. Want wie beweegt, daar gebeurt iets mee!

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2430

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 10 Maart 2015

Chicago, Indianen en BusFIT

Landen bezocht: