Afspraak bij CTA - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Saskia Valk - WaarBenJij.nu Afspraak bij CTA - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Saskia Valk - WaarBenJij.nu

Afspraak bij CTA

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 Maart 2015 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag is de dag met de afspraak bij de CTA, de ena grootste busvervoerder van de USA met 4000 busen en 6000 chauffeurs. Daarbij nog tig treinen/metro's een grote club dus. We verschansen ons tegenover het kantoor in een Starbucks, buiten is het - 10 en netjes op tijd ga ik naar binnen. Zonder paspoort kom je daar dus niet in. Ik werd opgewacht dor de h r director en de groep groeide tot wel 5 personen. Wisselend van onderdirecteur tot manager trein.. Dat er geen beamer was gooide roet in het eten want zo kon ik alleen mijn kleine computer gebruiken en ik had wel mIjn presentatie nodig voor de woorden die ik niet ken.
Maar ach alles ging ok en wat toch wel zoeken naar woorden is het goed gegaan. Ze zijn enthousiast en willen graag een offerte hebben dus dat gaat goed. ik heb een brave foto waar ze allemaal op staan met een busfitbeker in de hand. Toch even een offerte eruit gesleept en ze willen graag eigen foto's met eigen bus en chauffeurs erop. Nou, ik kom graag nog een keer terug!
Missie geslaagd zou ik zo zeggen, busfit goes to america het moet nog gaan gebeuren maar stap 3 is nu aan de beurt, de offrte maken!
Daarna direct in de auto gestapt naar Rapid river voor het volgende deel van onze reis. Het blijft erg koud en onderweg bij de Subway een niet te overtreffen salade gegeten gemaakt door een echte liefhebster die herkenbaar is aan haar omvang...
In Rapid river werden we verwelkomd als echte vrienden.mWat is dat toch bijzonder! Voor mij de 2 e keer dat ik er kom. De laatste keer was 5 jaar geleden. De kamer is niet veranderd evenals de mensen zijn dezelfde. Na een zoektocht hoe de theemachine werkt kreeg ik inzicht in de keukengadgets van Pat. Werkelijk overal is een ( plastic) apparaat voor gevonden. Daar moet je wel een grote keuken voor hebben!
Na een leuke avond met veel praten en lachen uitgeput naar bed. De volgende dag hebben we de ceremonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

In mijn leven zijn er 3 passies: Bewegen, muziek en mensen Graag breng ik mensen aan het bewegen met muziek erbij als ondersteuning en om het leuker te maken. Lesgeven, leren van en aan mensen en plezier maken zijn de drijfveren waarmee ik mijn bewegingsprogramma's ontwikkel. Reizen brengen me op plekken en bij mensen die me inspireren om nieuwe oefeningen te ontwikkelen, maar ook om mijn oefeningen verder te brengen dan de mensen waar ik nu mee werk. Het combineren van mijn nieuwsgierigheid naar andere culturen en gebruiken, het zien van bijzondere bezienswaardigheden, maar ook het omgaan met locals die me toelaten in hun dagelijkse (bewegings) wereld zijn de mooiste ervaringen die mijn leven en daarna mijn lessen weer kleuren. Elke reis zal altijd een doel hebben mensen te ontmoeten die iets hebben met bewegen of die ik kan inspireren mijn oefeningen te gebruiken. Ik vertrouw erop en weet dat er altijd mooie dingen gebeuren. Met dit dagboek hoop ik dat ik de lezers mee kan nemen in deze "beweeg"reizen. Want wie beweegt, daar gebeurt iets mee!

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2428

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 10 Maart 2015

Chicago, Indianen en BusFIT

Landen bezocht: