Voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Saskia Valk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Saskia Valk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

28 Februari 2015 | Nederland, Rotterdam

Het is wel leuk zo naar Chicago tussendoor, maar wat een werk allemaal.
Ik schoot in de slappe lach toen mijn man Danny met zijn lijstje kwam met wat hij allemaal dacht nodig te hebben voor ons korte reisje. Of ik de paracetamol, norit en Rennies niet wilde vergeten, die hebben we wel nodig met het eten daar.
Haha, dat is daar toch ook wel te koop?
Mijn voorbereidingen gaan door tot het maken van een leuke presentatie voor BusFIT, het uitzoeken van warme kleding, het boek over Chicago om nog wat leuke tips uit te halen en het regelen van al de dingen voor de thuisblijvers als oppas voor de hond, eten voor de hond, eten voor de thuisblijvende pubers, vervanging voor mijn lessen, wegwerken van de was en alles waar een man niet aan denkt....
De foto's hieronder zijn van de huiskamer bij de opperindiaan Bruce en het leukste pizzatentje waar ik ooit ben geweest in Chicago waar we zeker weer zullen gaan eten. Zelfs het toilet was daar bijzonder en ik keek mijn ogen uit wat ze daar allemaal voor prullaria hadden op de muur en in de zaak zelf.
In Nederland zou dat zeker worden afgestraft! (wij regeltjesland...)
Kijk goed naar de wc foto, echt geweldig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

In mijn leven zijn er 3 passies: Bewegen, muziek en mensen Graag breng ik mensen aan het bewegen met muziek erbij als ondersteuning en om het leuker te maken. Lesgeven, leren van en aan mensen en plezier maken zijn de drijfveren waarmee ik mijn bewegingsprogramma's ontwikkel. Reizen brengen me op plekken en bij mensen die me inspireren om nieuwe oefeningen te ontwikkelen, maar ook om mijn oefeningen verder te brengen dan de mensen waar ik nu mee werk. Het combineren van mijn nieuwsgierigheid naar andere culturen en gebruiken, het zien van bijzondere bezienswaardigheden, maar ook het omgaan met locals die me toelaten in hun dagelijkse (bewegings) wereld zijn de mooiste ervaringen die mijn leven en daarna mijn lessen weer kleuren. Elke reis zal altijd een doel hebben mensen te ontmoeten die iets hebben met bewegen of die ik kan inspireren mijn oefeningen te gebruiken. Ik vertrouw erop en weet dat er altijd mooie dingen gebeuren. Met dit dagboek hoop ik dat ik de lezers mee kan nemen in deze "beweeg"reizen. Want wie beweegt, daar gebeurt iets mee!

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2425

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 10 Maart 2015

Chicago, Indianen en BusFIT

Landen bezocht: